Sain Kirsiltä tällaisen :)


1. Mulla on tosi paljon univelkaa. Nukun viikonloppuisin helposti yli 12 tuntia enkä herää mihinkään meteliin.

2. Siivoan tosi harvoin, koska äiti siivoo mun huoneen yleensä sillä aikaa kun oon koulussa (se on lomalla).

3. Mulla on aika huono näkö, oikeessa silmässä -6,50 ja vasemmassa -5,50.

4. En ole katsonut melkein mitään elokuvia, esim. Titaniccia oo nähny vaan pienen pätkän.

5. Olen "taikauskoinen", mutta se ilmenee minulla aika erikoisella tavalla. Minulla on nimittäin hyvää onnea ja huonoa onnea tuottavia ALUSHOUSUJA! Aina kun minulla on tietyt alushousut jalassa, niin koko päivä menee tosi hyvin. Testasin jopa tällä viikolla, ma-to oli hyvät alkkarit ja aina meni hyvin, perjantaina ei ollut ja meni huonosti ;D

6. Olen tosi hyvä saattamaan itseni kiusallisiin tilanteisiin.

7. Ja sitten olen tosi huono keskittymään. Esim. jos keskustelun jonkun kanssa, olen joskus ihan ulalla, kun olen miettinyt jotain omiani, vaikka puhuttaisiin jostain tosi mielenkiintosesta. Sama tunneilla, yleensä hätkähdän siihen ku olen ollut omissa maailmoissani.

Itse annan tämän Katille, Ent-tulle ja Herkkukirpulle. En jaksa miettiä seittämää, joten ottakaa muutkin, jos haluatte! :)

 

Toimi seuraavien ohjeiden mukaisesti:

Kopioi kuva ja liitä blogiisi , sitten

1. Laita linkki keneltä sait tunnustuksen

2. Kerro seitsemän asiaa itsestäsi, mitä muut eivät vielä tiedä

3. Anna tunnustus seitsemälle

4. Linkitä nämä blogissasi

5. Kerro näille seitsemälle tunnustuksesta Seitsemän tunnustusta...